ՀԵՏԱԶՈՏԱՀԵՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/Gitajoghov_2024_001.png) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ՄՐՑՈՒՆԱԿ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՐԱՓՈՓՈԽ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
|
|
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ |
|
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ ԲՈՒՀԵՐՈՒՄ |
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ |
|
|
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/Gitajoxov_2023_001.png) |
|
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/2024_001.png) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Զոհագիտություն |
|
Սոցիալական անոմիա և հոգեբանական պաշտպանություն |
|
Հիմնարար և կիրառական գիտական հետազոտություններ. արդիական խնդիրներ և ձեռքբերումներ |
Հետազոտական կարողությունների զարգացում |
|
|
|
|
|
![](/images/ditaran_pic/107488829_1188340374839020_5605808653762731879_n.jpg) |
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/6.png) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Իննովացիոն հնարավորությունները և մարտահրավերները ժամանակակից աշխարհում
|
|
Ընտանեկան հոգեախտորոշում և ընտանեկան խորհրդատվություն |
|
Հոգեբանական աշխատանքները ուսումնական հաստատություններում |
Հոգեբանական թեստերի և զարգացնող վարժությունների ժողովածու
|
|
|
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/inovacion.jpg) |
|
![](/images/ditaran_pic/scan.jpg) |
|
![](/images/ditaran_pic/scan0002.jpg) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ոչ խոսքային հաղորդակցման հոգեբանական առանձնահատկությունները |
|
Միջմշակութային հոգեբանություն |
|
Ինքնություն և միջավայր |
Վշտի հոգեբանություն. Հաղթահարման ուղիները |
|
|
|
|
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/usumnametod_dzern.jpg) |
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/Mijmsh._hogeb.JPG) |
|
![](/images/gitakan_hraparakumner/inqnut_ev_mijavayr.JPG) |
![](/images/gitakan_hraparakumner/vshti_hogeb.JPG) |
|
|
|
|
|