ՀԵՏԱԶՈՏԱՀԵՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԻ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐՆ ՈՒ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ
|
|
ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆՈՒՄ ԱՆՁԻ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՃԳՆԱԺԱՄԻ ԵՎ ԱՆՈՄԻԱՅԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆ ՈՒ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ՄՐՑՈՒՆԱԿ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՐԱՓՈՓՈԽ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
|
|
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ |
|
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ ԲՈՒՀԵՐՈՒՄ |
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Զոհագիտություն |
|
Սոցիալական անոմիա և հոգեբանական պաշտպանություն |
|
Հիմնարար և կիրառական գիտական հետազոտություններ. արդիական խնդիրներ և ձեռքբերումներ |
Հետազոտական կարողությունների զարգացում |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Իննովացիոն հնարավորությունները և մարտահրավերները ժամանակակից աշխարհում
|
|
Ընտանեկան հոգեախտորոշում և ընտանեկան խորհրդատվություն |
|
Հոգեբանական աշխատանքները ուսումնական հաստատություններում |
Հոգեբանական թեստերի և զարգացնող վարժությունների ժողովածու
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ոչ խոսքային հաղորդակցման հոգեբանական առանձնահատկությունները |
|
Միջմշակութային հոգեբանություն |
|
Ինքնություն և միջավայր |
Վշտի հոգեբանություն. Հաղթահարման ուղիները |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|