Գիտակրթական կենտրոնը շարունակում է «ԱՐՄԴՈԿՏ» ծրագրով ստանձնած աշխատանքների արդյունավետ իրականացումը
Նոյեմբերի 25, 2020Սույն թվականի նոյեմբերի 19-ին տեղի ունեցավ Էրազմուս+ «Դոկտորական կրթության բարեփոխումը Հայաստանում՝ ակադեմիական համայնքի, արդյունաբերության պահանջներին և ԵՄ փորձին համապատասխան» (ARMDOCT) ծրագրի WP2 «Աստիճանաշնորհում» ենթախմբի առցանց հանդիպում-քննարկումը, որը բացեց սույն ենթախմբի համակարգող, ԳԱԱ ԳԿՄԿ դեկան Ատոմ Մխիթարյանը։
Գործընկեր բուհերից/կազմակերպություններից հանդիպմանը մասնակցում էին ներկայացուցիչներ ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնից, Վանաձորի պետական համալսարանից, Երևանի պետական բժշկական համալսարանից, Բրյուսովի անվան պետական համալսարանից, Պոլիտեխնիկական համալսարանից, ԳԱԱ ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտից։
Ծավալված քննարկման ժամանակ անդրադարձ կատարվեց հետևյալ հիմնախնդիրներին.
-բուհերի դերի կարևորում և գործառույթների ընդլայնում գիտական աստիճանի շնորհման գործընթացում, ԲՈԿ-ի դերակատարության և գործառույթների լրացուցիչ քննարկումներ,
-ատենախոսությանը ներկայացվող պահանջների վերանայման անհրաժեշտություն /ծավալ, հղումներ, տպագրած հոդվածներ, սեղմագիր և այլն/,
-բնագիտական և հասարակագիտական ու հումանիտար գիտությունների համար ատենախոսության չափանիշների տարանջատում,
-մասնագիտական խորհուրդների անդամներին ներկայացվող չափանիշների վերանայում,
-մասնագիտական խորհրդի անդամների թվի մասին քննարկումների շարունակում, օպտիմալ տարբերակների որոնում,
-մասնագիտական խորհրդում արտասահմանյան մասնագետների ներգրավման նպատակահարմարության քննարկում, մեխանիզմների ներդրում՝ ֆինանսական հնարավորություններն հաշվի առնելով,
-ատենախոսության պաշտպանության գործընթացում ներգրավված մասնագետների /մասնագիտական խորհրդի անդամներ, ընդդիմախոսներ և այլն/ վարձատրության չափի մեծացում,
-ատենախոսի բողոքարկման հնարավորության և մեխանիզմների ներդրման անհրաժեշտություն,
-աստիճանաշնորհման գործընթացում ակադեմիական ազնվության և բարեվարքության կանոնների, մեխանիզմների ներդրում, գրագողության դեմ պայքարի գործուն մեխանիզմների ներդրում,
-գիտական աստիճանաշնորհման գործընթացը կանոնակարգող բոլոր ենթաօրենսդրական փաստաթղթերի միավորում մեկ-ընդհանուր փաստաթղթում՝ տարընթարցումներից խուսափելու և մեխանիզմների հստակեցման նկատառումներով,
-այժմ գործող գիտական երկրորդ աստիճանի պահպանման անհրաժեշտության քննարկումներ, բոլոր շահագրգիռ կողմերի ակտիվ ներգրավում,
-պահանջվող գիտական հրապարակումների որակի ու քանակի վերաբերյալ քննարկումների շարունակություն,
-ատենախոսության պաշտպանության գործընթացի հանրայնացման մեխանիզմների ներդրում, մասնագետների ներգրավում,
-բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի նախագծի հետ ներկայացված առաջարկությունների սինխրոնացման անհրաժեշտություն։