| 28 Նմբ |
Մագիստրոսի Էրասմուս + միջազգային փոխանակման ծրագրի մրցույթ Բոլոնիայի համալսարան, ԻտալիաՆոյեմբերի 28, 2024 «Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության ծրագրի շրջանակներում, ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 2 Հոկ |
Համագործակցության նոր հնարավորություններ Կազա շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամի հետՀոկտեմբերի 2, 2024 Ս.թ. սեպտեմբերի 30-ին ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 1 Հոկ |
Մագիստրոսի և ասպիրանտի էրասմուս+ փոխանակման ծրագրի մրցույթ Թրոմսյոյի համալսարան (Նորվեգիա)Հոկտեմբերի 1, 2024 ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի (ԳԿՄԿ), Հայաստանի ազգային ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 18 Սեպ |
Ասպիրանտի Էրազմուս+ փոխանակման ծրագիր. Լիլի համալսարան (Ֆրանսիա)Սեպտեմբերի 18, 2024 Էրազմուս+ միջազգային կրեդիտային շարժունության ծրագրի շրջանակներում ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 16 Սեպ |
Ասպիրանտի Էրազմուս+ փոխանակման ծրագիր. Միջազգային Տելեմատիկ համալսարան (Իտալիա)Սեպտեմբերի 16, 2024 Էրազմուս+ միջազգային կրեդիտային շարժունության ծրագրի շրջանակներում ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 27 Օգս |
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՕգոստոսի 27, 2024 ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի ուսանողական նպաստի ձևով ուսման վճարի փոխհատուցման (զեղչ) համար ներկայացվող փաստաթղթերը...
|
| կարդալ ավելին | |
| 26 Օգս |
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՕգոստոսի 26, 2024 ՀՀ Գիտությունների ազգային ակադեմիան հայտարարում է 2024-2025 ուստարվա ասպիրանտուրայի ընդունելություն ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 26 Օգս |
Հետպատերազմական շրջանում անձի արժեհամակարգի ճգնաժամի և անոմիայի հիմնախնդիրը և հաղթահարման մեթոդաբանությունըՕգոստոսի 26, 2024 Տեղեկացնում ենք, որ տպագրվել է Բարձրագույն կրթության և գիտության ...
|
| կարդալ ավելին | |
| 26 Օգս |
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՕգոստոսի 26, 2024 ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի՝ 2023-24 ուստարում մագիստրատուրան ավարտած և առանց ակադեմիական պարտքի հաջորդ կուրս փոխադրված ուսանողները վարձավճարի...
|
| կարդալ ավելին | |
| 20 Հնս |
Դասախոսի մրցույթ Էրազմուս+ միջազգային կրեդիտային շարժունության շրջանակներումՀունիսի 20, 2024 ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի և Մադրիդի Կոմպլուտենսե ...
|
| կարդալ ավելին | |
